TEMATYKA KONFERENCJI

TEMATYKA KONFERENCJI

MORFOLOGIA PRZYWÓDZTWA to w pewnym sensie „siostra” odbywającej się od 2012 roku konferencji Morfologia Sprzedaży, na której poruszaliśmy problemy dotyczące zarządzania sprzedażą ale też ogólnie rozumiane tematy liderskie i przywódcze. Nasi prelegenci mówili o tematach dotyczących zarządzania wszystkimi kwestiami biznesowymi w firmach, dotyczącymi nie tylko działów sprzedaży. Przykładem była konferencja z maja 2017 gdzie dużą część wystąpień poświęcona była organizacjom „turkusowym” i problematyce samoorganizacji w przedsiębiorstwach. Stwierdziliśmy, że jest sens poświęcić całą konferencję tematom liderskim. Odtąd co roku w listopadzie będzie się odbywała jak dotychczas MORFOLOGIA SPRZEDAŻY a zawsze w maju konferencja dla wszystkich menedżerów o nazwie: MORFOLOGIA PRZYWÓDZTWA – Konferencja Liderów Nowej Generacji. Poniżej znajdziecie kierunki rozważań jakie będziemy prowadzili w trakcie tej konferencji:

 

  • budowanie przywództwa odchodzącego od typowego zarządzania hierarchicznego na rzecz modeli zarządczych uwzględniających partycypację;
  • budowanie marki osobistej lidera/menedżera w dzisiejszej rzeczywistości rynkowej;
  • menthoring Theater, czyli szkolenie o motywacji w formie sztuki teatralnej - motywacja w krzywym zwierciadle i z humorem;
  • przeniesienie koncepcji "zarządzania zwinnego" (Agile Leadership) odnoszącego ogromne sukcesy w sektorze IT do pozostałych branż;
  • samozarządzanie i "turkusowe organizacje" w polskiej praktyce;
  • budowanie ścieżki szybkiego rozwoju firm na kulturze organizacyjnej akceptującej niepowodzenia i uczenie się na nich;
  • nowoczesne podejście do motywacji - koncepcja motywacji wewnętrznej w zarządzaniu. 

Zapraszamy:

  • Prezesów i członków zarządów, dyrektorów zarządzających;
  • Właścicieli firm;
  • Menedżerów jednostek budżetowych i samorządowych;
  • Menedżerów i specjalistów HR,
  • Menedżerów wszystkich szczebli i specjalności;
  • Trenerów zarządzania, trenerów wewnętrznych.
  • Wszystkich zainteresowanych nowymi trendami w budowaniu i zarządzaniu organizacjami.